LED MASK 已全抵港!
各位唔使望穿秋水了~~hehe!
◈香港本地 已付款的baby 們,
我已在包箱中,你地好快1,2日可收到!
◈海外台灣/澳門的baby 會同步出貨,
但郵寄/速遞未confirm快揾我^3^
◈內地的baby,我星期5會擰過去出貨!放心!放心!
今晚我唔睡都會搞掂晒比你地先^_^

<ignore_js_op style="word-wrap: break-word;">ld10_副本.jpg 
<ignore_js_op style="word-wrap: break-word;">LD11_副本.jpg 
<ignore_js_op style="word-wrap: break-word;">LD13_副本.jpg 
<ignore_js_op style="word-wrap: break-word;">LD14_副本.jpg 
<ignore_js_op style="word-wrap: break-word;">LD15_副本.jpg 
<ignore_js_op style="word-wrap: break-word;">LD17_副本.jpg 
<ignore_js_op style="word-wrap: break-word;">LD21_副本.jpg 
<ignore_js_op style="word-wrap: break-word;">LD22_副本.jpg 


link: https://www.facebook.com/jc0168

而仲心思思的你地,如果有唔明,可以直接問我,
會盡我所能幫你地!
現貨在等你地擰返去,付款後24小時內出貨!(假日除外XD)
除了Inbox ME,你還可 ...,,
WhatsApp me 5388 2778
Wechat :JC0168
arrow
arrow
    全站熱搜

    JC More 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()