close



















Disney 系列
已上架啦~~好靚既配搭款😍😍
快d 帶佢返屋企~~🐸🐸

🎐通知返大家🎐
Online store後台轉server中,
可能會有一時時既死機狀態,麻煩大家reload幾次><
因為好想快d轉手機版,方便大家更加輕鬆方便去shopping😙😙
我已經努力搞緊~~~
因同步中既原因所以傍晚開始都會有d 卡卡地
請大家見諒🙏🙏🌟🌟

See more 
http://www.jc-market.com/index.php?route=product/product&path=77_85&product_id=296

👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

😇 現經online store 購買任何產品
💰滿HKD 600
全港免郵 / 工商區免運 或 順豐門市 / OK / 7-11 自取點免運

💰HKD 599以下
📎【住宅區/偏遠區/離島區】
使用平郵或派遞紀錄, 郵費自付(買家需承擔平郵風險) 
順豐門市/ OK / 7-11 自取點 (如不清楚,可以INBOX 我地查問^^)

其他方式
📦MTR 交收 只限觀塘APM 下午1點後

📦門市自取 到我地觀塘WAREHOUSE自取
一定要預早通知,同我地confirm,因為我地有時會返大陸出貨!

🏣🏣🏣WAREHOUSE 🏣🏣🏣
官塘成業街18号新怡生工業大厦6b8室



#jcmarket #韓國護膚品 #韓國護膚品批發 #韓國批發 #護膚品批發 #化妝品 #護膚心得 #韓國面膜 #sonatural #清道夫 #韓國代購 #韓國服飾 #韓裝 #韓女裝 #韓購 #韓妝 #日本木瓜酵素 #HerbTea烏龍茶去黑頭粉刺三件套 #whoo #后 #sum37 #呼吸 #jc-market.com#Ugg##毛毛靴
arrow
arrow
    全站熱搜

    JC More 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()